torsdag, augusti 20, 2009

Spåååra!!

Imorgon är det fredag och då djävlar blir det ös!!
Fullrulle hela dagen för mig.
Ska först iväg på morgonen och lämna Kiedis hos mormor och morfar.
Efter det ska jag åka och köra ett pass på gymmet.
Sen direkt hem och duscha!
Efter duschen blir det iväg till bolaget och handla lite alkohååål!
Back home och göra sig i ordning.
Sen ta mig iväg till Skogås och käka middag hos Mickans mamma.
Förkröka lite (massa) där och sedan bege oss in till stan.
Och väl inne i stan kan jag bara anta att allting kommer spåra som vanligt ;)
Fast med spåra menar jag på ett bra sätt. Ett händelserikt sätt!
Dock funderar jag på att denna kväll lämna mobilen hemma.
Varför i helvete har ingen uppfunnit alkolås på mobiltelefoner än???
Jag är i väldigt stort behov utav ett!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ska bli så kul, men som sagt de lär ju spåra när du och jag är ute tillsammans, som vanligt :)
Ja fan lämna mobilen hemma :P Du vet hur du och jag håller på annars!
Längtar efter dig pärlan! <3
/Mickan

Anki sa...

Klart det kommer spåra ;)
Skulle få en hjärtattack om vi inte spårade en kväll på krogen!
Haha, ja djäävla mobil.. men du känner mig - jag kommer ju inte lämna den hemma!
Haha :)
Älskar dig <3