söndag, augusti 23, 2009

Jag såg döden i vitögat.

Tjena gänget!
Innan jag går och lägger mig så måste jag skriva om dagens skräck.
Jag såg fan döden i vitögat!!
Låg i min soffa och tänkte precis pallra mig upp för att ta en dusch.
Sneglade en sista gång mot TV:n och ut från mitt sovrum ser jag något svart och DJÄVLIGT STORT krypa ut.
En fuckin' djävla enorm spindel!
Alltså jag skojar inte, det såg fan ut som en snusdosa med ben.
Jag fick sån djävla panik att jag började storböla och ställde mig på soffkanten.
Röck åt mig min mobil och ringde Richard! Han bor bara 3 minuters gångväg härifrån.
"Tvingade" över honom så att han kunde rädda mig från monstret.
Hoppade ner från soffan och kutade ut och väntade på honom.
När vi kom in igen så var självklart spindelhelvetet borta.
Jag och Richard vände upp och ner på allting, eller ja.. jag mer eller mindre tvingade honom att leta rätt på helvetet medan jag stod och hade panik och letade med ögonen.
Efter 1h letande gav han upp och försökte intala mig om att spindeln hade gått.
Ja, jo, tjena! För den var ju så djävla liten också..
Hur som haver, han trodde att jag överdrev och att han kanske skulle få se en liten mini spindel.
Någon timme senare ville jag ut och röka och skulle då gå förbi några filtar som jag hade slängt på golvet precis vid min balkong.
Lyfte på filten och vad fan tror ni låg där under och tryckte?
Fuckin' djävla SPINDELHELVETET!!!!!!!!!!!
Jag skrek och kutade därifrån och sa till Richard att döda den.
Han tog en tidning och slog den men den djäveln behövde 2 slag för att dö!
Fattar ni hur stor den var?
Richard sa till och med att jag inte överdrev utan att den faktiskt var djävligt stor och att han aldrig hade sett en sån stor spindel.
TOLD YOU SO!!!!!!!!!
Det var helt sick. Jag trodde fan inte att det fanns sånna enorma spindlar i Sverige och jag trodde fan inte att jag skulle ha en sån i min lägenhet.
Fy satan, får rysningar!
Tack gode gud för Richard annars hade jag knackat dörr hos mina grannar.
Djävla spindel.
Det kryper i hela djävla kroppen på mig fortfarande. Helvete!!

En sån här djävel var det. Fuck jag får panik!!


2 kommentarer:

Anonym sa...

FYFAN! jag är glad att jag inte var där, jävligt glad!
Puss Mickan

Anonym sa...

FYFAN! jag är glad att jag inte var där, jävligt glad!
Puss Mickan