måndag, mars 31, 2008

Home, sweet home <3

Idag har jag varit i skolan och det har varit riktigt kul och skönt att träffa folk igen :)
Fick bara reda på en läskig nyhet idag och det var att en kille i skolan hade tagit livet av sig i helgen, riktigt läskigt! Men, jag kände inte honom men visste vem han var så det känns lite skumt.

Det har varit ett långt och segt påsklov för mig och mycket har hänt nu.
Var nere hos Peter hela lovet och gjorde ingenting, så det enda jag kunde göra om dagarna var att sitta och tänka på mig själv, mitt liv, mina vänner och på vad jag vill med allt.
Det slutade upp med att jag åkte hem i söndags och på söndags kvällen så tog det slut.
Vi gjorde slut. Det fungerade inte alls längre och mina krafter på att kämpa var total väck!
Det är jättetråkigt såklart att det inte fungerade men det känns som om det har var det enda rätta beslutet. Varför kämpa för något som inte är något att kämpa för?
Det hade bara slutat illa. Jag hade gått ut skolan och inte fan hade jag flyttat ner till något som inte gick att lösa. Just därför är det lika bra att göra slut och gå vidare.
Vill inte skriva så mycket om det i min blogg därför lämnar jag den här historian så här.

Är så skönt att vara hemma i Stockholm nu igen. Träffa alla vänner och umgås med Mickan konstant. Underbart!! Och dessutom få träna igen :)
Var och bokade tattueringstid idag, har tid nästa onsdag .. då djävlar ska den bli klar!
Kommer bli galet snyggt!
Nu ska jag snart åka och träna om någon timme och efter det ska jag spendera min kväll med min älskade Mikaela <3

JUSTE!! PÅ LÖRDAG SKA JAG OCH JOSSAN BOKA BILJETTER TILL HULTSFRED :D :D :D .. kommer bli gryyyyyyyymt!! Blir kanske Roskilde också :) väntar bara på att banden ska släppas!! <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Älskling, det är så skönt att du äntligen insett verkligheten, det var på tiden.
Och det är så underbart att det inte finns någon idiot som försöker bestämma över dig, som trycker ner dig och försöker ändra på dig.
Du vet att jag stöttar dig i vilka val du än väljer, men det bästa är att stötta dig i ett val som du blir lycklig av.. att redan nu se förändringen och glädjen i dina ögon. Att se dig lycklig igen är helt fantastiskt, det var länge sen jag gjorde det!¨
Jag älskar dig <3
/Mickan