torsdag, mars 27, 2008

Sömn är värdelöst!

Torsdag kväll och dags för sleepy-tajm snart!
Konstigt nog är jag inte så trött. Sov så sjukt dåligt inatt att jag säkert inte sov mer än 3 timmar.
Under dagen var jag som en zombie, men nu så här runt kvällstid blir jag pigg som en lärka.
Något fel på mig är det minsann!
Imorgon är det fredag och för mig spelar det ingen roll vilken dag det är för jag har lov :)
Men ändå.. alltid skönt med fredagar.
På söndag åker jag hem, tidigt :( .. det gick inga senare tåg så jag är hemma redan vid 17:00. Men det finns ju alltid en positiv sak med det - jag hinner med träningen!
Ska bli as skönt att träna igen!

Nu har Peter bäddat sängen och jag antar att iaf han ska krypa ner... jag med.. kanske.. är ju som sagt inte trött!
Kommer väl ligga och vrida och vända på mig och störa mig på allt som vanligt. Blä, jag hatar att sova nu för tiden!!

Inga kommentarer: