onsdag, mars 12, 2008

Sömnproblem

Onsdag och jag orkade inte gå till skolan idag. Var så djävla trött när jag vaknade imorse.
Har sovit dåligt konstant nu i 2 veckor, det är hemskt och jag vet inte varför jag sover så dåligt.
Ibland är jag jättetrött på kvällen men så fort jag lägger mig i sängen kan jag inte somna, hur trött jag än är.
Sedan efter 1 - 2 timmar när jag väl somnat så drömmer jag en djävla massa skit och skumma drömmar. Omkring klockan 6 så vaknar jag och ligger vaken runt 2 timmar och somnar sedan om för att vakna klockan 10.
Jag vet inte vad som har hänt med mig. Jag brukar aldrig ha svårt att somna eller sova.
Brukar kunna sova hela nätter utan problem men nu verkar det inte gå längre.

Idag ska jag träna, det är väl ungefär det enda jag ska göra. Ska ta fram saker till loppisen på lördag också så jag har det gjort. Sedan ska jag väl snart ta en promenad för att fördriva tiden.
Är så fruktansvärt uttråkad just nu.

Inga kommentarer: