söndag, mars 09, 2008

Oh happy day..

Nu sitter jag hemma i Mickans säng och tittar på när hon är flitig och städar.
Jag har faktiskt hjälpt till lite grann genom att dammsuga hela undervåningen, jag är så duktig!!
Är bakfull och trött men man mår bättre av att röra på sig än att ligga i sängen hela dagen.
Igår var jag på Harry B James och hade as kul :) .. inte lika kul när jag skulle hem dock! Vill bara att allt ska vara bra.. känns fördjävligt!
Idag ska jag bara ta det lugnt. Umgås med min älskling Mikaela och sedan framemot kvällen ska jag åka och handla mat med mamma och pappa som kommit hem nu.
Ska försöka äta någon middag, är alltid så svårt att äta dagen efter men men..
Sen ska jag nog tillbaka till pluttrumpan om jag får för henne och leka med henne och kanske med Lisa om hon kommer också!
Jag är så glad att jag har Mickan hos mig när jag behöver henne, vilket är jämt iochförsig. Men det är verkligen underbart att ha henne som mitt stöd genom allt. Hon är bäst!!
Imorgon är det måndag igen och jag får se om jag orkar gå till skolan. Känner mig så nere när allt är skit med den killen jag älskar och vill vara med. Har ingen lust med något annat än att umgås med mina vänner då och jag har verkligen ingen lust att sitta i skolan på någon tråkig lektion och sväva iväg i mina tankar.
På tisdag ska jag gå till en kurator och boka tid, behöver verkligen prata med någon utomstående människa som kan hjälpa till. Är inte kul att må skit och försöka intala sig själv hela tiden att inte göra det. Jag behöver få en annan persons synvinkel på det hela.

Shit vad jag babblar på :) .. nu ska jag fortsätta titta på när Mickan sliter! Är skönt att se någon annan slita och sitta här själv och lata mig. Haha..
Puss på min städerska och ha en bra djävla söndag till er andra!!

Inga kommentarer: