tisdag, mars 11, 2008

Djävla skit dag.

Är så djävla trött på mig själv att jag inte vet vart jag ska ta vägen.
Jag vill ju att ALLT ska vara bra och det känns som om jag är den enda som vill det.
Jag vet att han säger att han också vill det men jag ifrågasätter mig själv så mycket, hela tiden. Vill han verkligen det på riktigt? Gör han det för att vara snäll mot mig? Vad händer?
Ett bråk! Hur kan man förstora ett bråk så här mycket? Som om det vore tredje världskriget.. varför inte bara lösa det?
Hur kan man ge upp? Det var inte ens 2 veckor sen som han sa till min mamma att allt kändes så rätt, att allt var så bra. Han tittade på lägenheter, han sa hur mycket han älskade och saknade mig. Vet ni att det har nu gått 1 ½ vecka och jag har inte fått höra det på hela tiden?
"Älskling, jag saknar dig!". Jag saknar dom orden så innerligt! Åå jag hatar det här.
Vart ska jag ta vägen med mig själv?? Jag vill ha honom. Jag vill att allt ska vara bra.
Jag vill veta att han älskar mig. Jag vill inte ta det här.


Hjälp!

Inga kommentarer: