torsdag, mars 06, 2008

Joy! :)

Nu är klockan snart halv 12 och jag är inte trött. Jag borde iförsig gå och lägga mig snart, jag vet!
Men nope, jag känner inte för det riktigt än. Känner för att sitta vaken och fundera på allt kul och tråkigt.
Idag var jag inne i stan och tog en fika med Jossan. Fan vad jag vill in och shoppa! Det är fan ren kärlek att få spendera pengar på kläder och skor. God damn!!
Imorgon blir det disneykväll med mina tjejer. Vi ska träna, äta tacos och sen ha disneykväll och titta på massa disney filmer :) tjoho! Jag längtar.
Kommer bli as mys att titta på alla barndomsfilmer. Men det blir nog hyffsat tidigt i säng för på lördag ska jag upp och hämta mamma och pappa på Arlanda.
Vill inte ens veta hur bruna de kommer att vara. Bajs!
Så sitter man här hemma och blek. Jaha, så vad kan man glädjas åt då?
Att det snart är sommar? Att jag tar studenten? :D Yepp!! Det får bli mina tankar innan jag går och lägger mig för ikväll. Glädje, glädje!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kan ju även tänka på att du har mig som en bästa vän.. (självgoda Mickan)
Älskar dig!
/Mickan