onsdag, mars 26, 2008

Min dag var inte så innehållsrik!

Imorgon är det torsdag och egentligen skulle jag ha tattuerat mig då men så blidde det icke.
Är ju nere i Skåne så jag var tvungen att avboka min tid :( .. men Hector sa att han skulle trycka in mig på en förmiddag i nästa vecka. Perfekt :) .. vill ju bli klar med den nu!

Idag har jag inte haft mycket för mig. Trodde att jag skulle ta mig tid att plugga men nej, det finns alltid andra saker man kan göra! :)
Har tagit två promenader och sen har jag legat och glott på film bla Madicken :) .. den var inte så bra som jag kom ihåg den så jag stängde av i mitten.
Har precis käkat en as god fruktsallad som jag gjorde :) .. föråt mig på fruktsallad sist hemma hos Mickan därför skippade jag en hel del frukter den här gången och gjorde en mycket mindre än vanligt.
Hade i hallon, 1 apelsin, 2 kiwi, 1 äpple och 1 gult plommon.. var som sagt as gott!
Frukt kan man fan aldrig få nog av! Så sjukligt gott.

Nu ska vi åka och hyra film, hoppas det finns någon bra!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hjärtat! Jag saknar dig som fan.
En bra nyhet är att vi inte åker för ens nästa måndag.. alltså hinner vi ses en hel vecka! :D För du kommer väl hem på söndag??
En dålig nyhet är att du inte svarar på mina sms.. din dissare! Grr de tycker vi inte om!

Jag älskar dig och längtar efter att se dig!!! <3
/Din underbara Mickan!