torsdag, mars 06, 2008

Grow up - stop act like a cock!!

Nu måste jag skriva av mig om ett samtal jag fick idag som sårade mig djupt.
Jag visste inte att man kunde känna så för den personen man älskar.

Började med att Peter ringde och frågade mig om det var nästa helg vi skulle ses på vilket det är.. (vilket vi bestämde med varandra förra veckan). Jag svarar "ja, det var nästa helg du skulle komma upp till mig" och som svar får man att han inte tänker komma längre.
Först trodde jag det var ett skämt och jag fattade ingenting. Han sa att han ville gå på en fest och sa att han inte kunde komma till mig. Vadå inte kunde?!
Jag började ifrågasätta hur han kunde bestämma sig att gå på en fest istället för att åka upp till mig och allt han säger är bara för att jag vill. Jag kände mig redan väldigt sviken då jag tycker att det borde varit till hans kompis han skulle ha sagt "nej tyvärr, jag kan inte komma. jag ska upp till min flickvän".. men icke, det är till mig han säger att han inte kan komma till mig längre och att han inte ens vill.
Jag blev sjukt djävla sårad och jag förstår fan inte hur han kan varken säga så eller tänka så?
Vem fan, i vuxen ålder tar en fest framför en person man älskar och inte kan träffa när man egentligen vill?
Tillslut börjar människan såra mig rejält genom att säga att han tycker att det är jobbigt att komma upp till mig, att han inte bryr sig om att det blir 2 - 3 veckor vi inte ses på för han vet vart han har mig och därför behöver inte träffa mig. Han säger att han var ju uppe hos mig nyligen och därför blir det bara jobbigt att komma till mig. Hur fan kan man säga något sånt till sin flickvän??
Jag har fan aldrig fått ett sånt knivhugg i mitt hjärta.
Jag sa till honom att jag vill fan träffa han så ofta som det går, att jag är beroende av honom och att jag inte kan förstå hur man sätter en fest framför sin flickvän som man har bestämt att träffa?!
Och allt jag får tillbaka är en djävla massa slängd skit i ansiktet på mig..... fyfan vad ont det gör!!!

Det hade självklart varit en helt annan sak om vi hade bott nära varandra eller bara inte bestämt att vi skulle ses den helgen. Men att höra att ens pojkvän prioriterar sådär är bara ofattbart!! Att höra "jag vet ju vart jag har dig så jag behöver inte träffa dig då" gör bara så fruktansvärt ont att det inte ens går att beskriva.
Och att han sen bara sitter och små skrattar och tycker jag är dum i huvudet gör bara ondare. Jag vill träffa honom så ofta jag kan och att höra att han inte känner desamma gör ont. Ont som faaan!!!
Jag skulle aldrig få för mig att sätta en fest framför honom. Aldrig i livet. Man vet väl fan vad som är viktigt här i livet och inte fan är det att festa utan det är väl att försöka få ett långdistansförhållande att fungera och det gör man inte om man skiter i att komma för att man inte vill längre.

Då hade han fan kunnat varit ärlig för länge länge sen.. om det är så han känner, att det är jobbigt att träffa mig, att det är onödigt att träffas för han vet vart han har mig så kunde han ju fan ha låtit mig slippa det här och bara gjort slut? För om det är jobbigt att träffa personen man älskar så ska man inte vara tillsammans med den. Man ska vilja träffa den man älskar. Man ska vilja träffa den så ofta man kan. Man ska vilja ta den framför allt. Och om viljan saknas är det antagligen något mer som saknas........

Det gör så djävla ont!!!!!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Dumpucko Peter!