fredag, mars 21, 2008

Påsk helgen! :)

Idag börjar påsk helgen :) ska bli underbart mysigt.
Om några timmar ska jag och brorsan åka ut till landet, mamma och pappa är redan på väg och farmor och farfar är nog redan där.
På vägen ska vi nog stanna och handla lite påskägg till folk!
Sedan kommer pappa och hämtar oss i Gillstig med båten så vi kommer över till landet. Där är det förhoppningsvis lite varmt i huset redan så man slipper frysa arslet av sig.
På kvällen ska vi äta sparribs, äppelmos och potatis och det kommer bli så gott!
Sen på lördagen är det dags för påsklunch hos farmor och farfar med presentjakt! :)
Lunchen brukar börja vid 14.00 typ och då äter vi all god påskmat som finns. Efter det får vi alla springa runt i skogen och leta efter våra presenter och påskägg med små lappar här och där som hjälper till och lurar en. As kul!
Undra vad jag får i present?
Fick en present nu imorse som jag är super glad över :D mamma ska betala mina Ray Ban solglasögon om jag åker in och köper dom innan måndag - KLART SOM FAN ATT JAG GÖR! :D
I'm so happy!!! Nu ska jag äntligen få mina glajjor!

Nu ska jag packa ihop mina grejer så jag har det gjort.
Glad Påsk!!

Inga kommentarer: