söndag, mars 16, 2008

Massa pladder!

Då var helgen över men inte fan kan man gå till skolan imorgon för det.
Idag när jag stod och tränade kom jag självklart på att jag har prov imorgon som jag har glömt att plugga till. Har varit så mycket i helgen så jag har total glömt det.
Så det blir till att sjukanmäla sig.. sucks.. får inte skolka mer men nu är jag ju tvungen!
Jaja.. shit happens!

I helgen var jag på loppis också och det gick jätte bra att sälja. Nu har jag fått ihop 6300 kronor från blocket och loppisen :) .. men det är inte nog, när jag har fått ihop 10 000 då kan jag shoppa upp allt!
Ska shoppa tills jag dör den dagen. Fast 10 000 är inte direkt svårt att göra av med på shopping. Ska köpa ett par skor och ett par glasögon och bara det går på 3800 kronor. Men men, det är de värt!
Mamma har lovat att köpa min studentklänning för 2500 om jag köper skorna så det är lunch! :)

Idag åkte Peter och det ser väldigt olockandes ut att krypa ner i min tomma säng. Men men, vi ses ju på lördag igen så det är bara att hålla ut. Får ägna veckan till att träna och gå i skolan så går det nog bra. På fredag åker jag ut till landet för att fira påsk med familjen vilket ska bli as mysigt. Jag längtar till att vara där ute, är så avslappnande.
Men mest av allt längtar jag efter att allt ska bli bra i mitt förhållande med Peter. Jag saknar allt det perfekta. För jag älskar honom och jag vill ha det bra.

Nu ska jag lägga mig och glo på någon film och somna. Ha en bra start på veckan!

Inga kommentarer: