tisdag, april 01, 2008

Världens segaste dag!

Shit jag håller på att dö. Sitter på jobbet och har suttit här sen klockan 08:40!!
Jag ska sitta här tills 16:15 och jag är redan sjukt dödligt trött på det här och det är inte ens lunch tid än.
Jag kommer aldrig klara av att jobba, inte så här iaf.. är verkligen ingen kontorsmänniska.
Skulle ruttna efter 1 dag. Sitter och tittar ut genom fönstret och vill bara gå ut på en skön promenad och vara ledig som jag egentligen skulle ha varit idag. Men men, jag tjänar ju pengar nu och pengar är alltid bra.
Om 50 min är det lunch och efter lunchen måste jag jobba med något.. Mamma hade någon uppgift till mig som jag måste göra. Annars sitter jag bara och svarar i telefonen som aldrig ringer så jag sitter och gör massa annat. Mest segar jag vid datorn men jag har också pluggat lite grann. Ska sätta mig och plugga lite på mitt djävla historia prov snart och så.. men det får bli efter lunch då jag har lite mer energi i kroppen (fått rökt också).

Det är så skönt att det är vår i luften nu :) man blir ju så lycklig av det.
Jag och Mickan ska snart åka ut till mitt landställe och ta det lugnt, kommer bli grymt skönt!
Shit så trött jag är, min säng skriker efter mig. Tänk vad skönt att få krypa ner bland alla kuddar, lägga sig under duntäcket och sätta på en dålig film att somna till, det vore fan guld värt i detta läge!!

Inga kommentarer: