måndag, april 07, 2008

O'learys!

Nu är jag hemma från O'learys.. var där med Jossan, Fredrik, Micke, Micke, Jocke och Carro. Hade as roligt faktiskt och hade ännu roligare åt dom :) fyllegäng!
Blev inte så mycket fotbolls tittande och det var ju bara bra för mig för jag hatar sport.
Nu dricker jag varm saft för att jag fryser.. gick hem med Jocke och det var inte speciellt varmt ute!
Ska bli grymt skönt att krypa ner i sängen om ett tag.
Imorgon är det tisdag och det är bra för på tisdagar är jag ledig :) men imorgon är det ändå fullt upp förutom på morgonen.
Men vid 13.00 ska jag hem till Johan och äga honom på Guitar Hero, sen klockan 17.00 är det träning och efter det ska jag och pappa åka och titta på en Volvo 740 till mig :)
Måste köpa mig en bil nu men pallar inte köpa en dyr och snygg bil innan jag har fått jobb.
Så det får bli en sketen 740 :) men den var ändå ganska sjysst!!
Nä nu ska jag slappa framför tv:n och sedan somna.

Inga kommentarer: