måndag, april 14, 2008

Jag kan inte packa.

Idag har jag varit i skolan och det var faktiskt trevligt. Fick massvis med komplimanger för mina nya pumps :) dom är ju så sjukt snygga!
Jag och Jossan gick ner till kaffestugan idag och satt och planerade våra shoppingdagar framöver :) jag längtar så mkt! Och det bästa är att vi ska shoppa innan Norrköping så då får jag ännu mer nya kläder att välja på och ta med mig.
Jag vill inte ens veta hur min resväska kommer se ut, ska ju vara där en hel helg!!
Kommer bara få plats med mina grejer i bilen sen är den full ;) haha.. nej men det läskiga är att jag inte ens skojar. Kommer ha med mig minst 10 ombyten, 5 par skor, smink, hårprodukter, myskläder, plattång och hårfön och massa onödiga saker :) jag är expert för att packa för mkt!
Folk brukar fråga om jag ska flytta hemifrån när jag packar! But that's me :)
Jag gillar att ha mkt kläder att välja emellan och skor är jag besatt av så det räcker inte med att ha med sig några par, jag måste ha med mig massa par!
Jag använder dom alla också :) kan byta skor flera gånger om dagen bara för att jag tycker dom är så snygga och vill ha på mig alla jämt!
Nu ska jag snart åka och träna och sedan ska jag umgås med min fina underbara Mikaela. Var så skönt att få träffa henne igår.. sjukt mkt har jag saknat henne!
Juste, en annan skön sak att berätta är att nu är jag skolfri fram tills torsdag :D woho!
Är ledig både imorgon och på onsdag :) yehees!!!

Inga kommentarer: