söndag, april 06, 2008

HULTSFRED 08 <3

Nu har jag och Jossan bokat HULTSFRED FESTIVALEN :D :D :D
Den 9/6 klockan 11.00 bär det av med Festivalbussen och vi åker inte hem förräns den 15/6 klockan 11.00!!!
FAN VAD JAG LÄNGTAR :D KOMMER BLI BÄST!!!!!!!!
Jag älskar festivaler och den här kommer bli såååå grymt.. fullspäckad med grymma band, åka med JOSSAN :D samt att vi ska vara där från öppning till stängning :)
Bäst, bäst, bäst!!!!

Btw, är det någon som vet vilken camping som är bäst om man vill festa 24/7? :D


4 kommentarer:

Anonym sa...

Ute på fältet ränner det runt pundare och alkisar, dom festar nog rätt mkt ;) Och wow, jag är imponerad över att du hann köpa så pass mkt grejer under en dag.. cudos till dig.

Anki sa...

:D haha där ska jag bo, perfekt!! Oja, jag är grym på att shoppa faktiskt! :) cred till mig. Elieee, vilken camping ska ni bo på btw??

Anonym sa...

Massa cred till dig!
Vi ska inte boooo på nån camping, vi är bara där över dagen, remember? Men jag ska krascha älgfärsvagnen... mmm mums.

Anki sa...

Juste vad dum jag är! Älgfärsvagnen???? Det lät fan mindre gott det :P haha.. hoppas dom har någon annan mat där!