lördag, april 05, 2008

En grymt bra shopping dag!

Idag var jag och mamma inne i stan och shoppade från klockan 10.00 till klockan 18.30.
Hittade så grymt mkt grejer :) kan lägga upp bild sen på allt. Är så sjukligt nöjd!!
Men ändå inte.. haha.. man får alltid mer smak när man väl har börjat! Men som tur är har jag ju sparat ihop massa pengar som jag ska shoppa upp i slutet av april, början av maj.. så då blir det fan en helt ny garderob! Underbart!
Är helt slut nu, skulle kunna somna på stört!
Och det blir ju inte bättre av att man sitter hemma hos Mickans mamma och avundas dom när de ska åka imorgon :(
Just nu sitter dom och tittar på vad de ska köpa från taxfree katalogen.. blää jag vill också!!!
Men men, man får sitta hemma i kalla Sverige och tänka på hur skönt dom har det.
Kommer sakna ihjäl mig efter min bästa vän bara :'( .. en hel vecka utan henne!!!!
Jag får sysselsätta mig med annat.

Imorgon ska jag på bio med Jossan och äta massa onyttigt, det ser jag fram emot! :D

Inga kommentarer: