fredag, april 04, 2008

Äntligen helg!

Yes, nu är det äntligen helg och skolan är avklarad för den här veckan.
Provet gick förvånandsvärt bra idag, får lätt G på det vilket känns as skönt för då kan man verkligen släppa det såhär till helgen.
Idag ska jag träna och sedan vara med min älskling Mickan. Vi ska gå och hyra film och köpa frukter så vi kan göra en as god fruktsallad. Kommer bli så mys!
Sen imorgon är VÄRLDENS BÄSTA DAG :D ska in till stan med mamma och shoppa, shoppa, shoppa!!! Shop til' you drop!!
Vi ska vara inne klockan 09:50 så vi hinner med allt innan alla affärer stänger :) ååh jag längtar så mycket!!!!
Sen efter stan ska jag träffa Mickan och åka till hennes mamma och vara med dom innan dom åker utomlands (dom djävlarna!) på söndag morgon. Blä, kommer bli tomt utan min själsfrände!
På söndag ska jag tyvärr plugga hela djävla dagen :( .. jag och Jossan har så mkt att ta igen när det gäller projektarbetet så det kommer ta säkert 5 timmar. Men när det är klart ska vi åka till Deli restaurangen i Segeltorp och äta en god middag och sedan gå på bio.
Vi ska se Horton <3 :D .. och på bion ska jag få vara onyttig! Woho :) jag längtar!!
Ska äta allt :D godis, snacks och något annat :) mums!
Så detta blir en toppen helg om man bortser från pluggandet, men men.. det är skönt att få sånt gjort också!
Känns verkligen som om skolan börjar ordna upp sig för min del nu vilket är väldigt skönt.
Och idag kom jag på att om 2 månader ligger jag bakfull som ett AS i min säng just nu och känner hur det känns att vara arbetslös :D HAHA!
Ska bli så djävla skönt. Om exakt 2 månader är jag arbetslös IDAG :D

Inga kommentarer: