måndag, april 28, 2008

Slitsam helg!

Nu är man hemma från en gryyymt slitsam men sjukt rolig helg!
Tillbringade hela helgen på Svenska Tatuerings mässan i Norrköping :) .. är nästan klar med min tattuering nu, bara en sittning kvar. Lägger upp en bild på den då när den är klar istället för nu!
Vann Best Ornamental Tattoo :D :D :D så djävla glad! Vann med mina blommor och tribals som går längst med låret och upp på magen! Sjukt djävla kul att vinna :D
Så nu ska jag vara med i Nordic Tattoo Magazine så köp den :D kommer vara en stor bild på mig och sånt där :D woho!!
Vann även en gratis valfri piercing så jag drog och piercade bröstvårtan :D Sjukt snyggt är det men det ömmar lite :)
Hände mkt roliga grejer i helgen men jag orkar inte skriva upp något :) lägger upp lite bilder istället.

Inga kommentarer: