torsdag, april 03, 2008

Så djävla skönt!

Idag var jag ju hos polisen och jag kände igen idioten på en gång.
Hon (polisen) blev jätteglad att jag direkt pekade ut rätt kille.
Sen började jag fråga om lite fakta eftersom jag blev misshandlad inne på SEB banken och där har de ju övervakningskameror och då tog hon fram filmen som spelade in misshandeln :D YES!
Jag fick se bilder från filmen och shit alltså, det var sjukt!!!
Jag hade fått för mig att misshandeln inte var speciellt grov men det var ju fan GROV MISSHANDEL! Helt stört att se bilder på sig själv när en 45 årig man slår ner mig.
Blev helt chockerad av att se hans slag och mig liggandes på golvet.
Men iaf, nu kommer den djäveln åka dit och om han nekar kommer han få se filmen och då har han inte så mycket att neka till längre, men om han gör det ändå så blir det rättegång och då kommer jag sätta dit den djäveln så hårt.
Han har redan slutat på sitt jobb som taxi chafför så han är ju djävligt orolig.
Undra bara hur mkt pengar jag ska stämma idioten på.. något förslag?

Inga kommentarer: