torsdag, december 13, 2007

Världens bästa vän!

Jag har fan världens bästa vän!!
Mitt när man ligger och mår som värst så knackar det plötsligt på dörren.. sjuk som jag är så orkar jag inte röra på mig. Det knackar igen och jag drar mig långsamt upp från sängen.
Telefonen ringer och det är Mickan som ber mig öppna dörren för hon måste lämna en sak.
Jag tar mig ner och där står min ängel med en godispåse i handen :D
Hon är bäst. Jag älskar henne så djävla mycket!!!
Pratade med henne tidigare idag och då sa vi att båda var väldigt godissugna men jag kan ju inte ta mig iväg till affären och handla.. och nu kom hon där med en påse godis för hon tyckte så synd om mig.
That's what friends are for!!!
JAG ÄLSKAR DIG MIKAELA SJÖÖ!!!!

2 kommentarer:

Mickan sa...

Hjärtat, du vet att jag älskar dig äckligt mycket, och du är bäst!!
Hoppas godiset piggar upp lite iaf :) Tycker synd om dig, du måste bli bättre till Manson! <3

Anonym sa...

Älskling godiset piggade upp mig faktiskt :) idag ser jag iaf inte ut som ett mongo när jag tar mig fram! Men det blir nog sittplats på Manson :( .. men dit, det ska jag!!! :D <3