lördag, december 29, 2007

Det är över nu..

Nu är det slut.
Jag har blivit så grundlurad hela tiden. Kan knappt förstå det.
Hur kan en människa vara så okänslig?
Hur kan en människa ljuga den man "älskar" rätt upp i ansiktet under ett halvårs tid?
Hur kan en människa bjuda med sig henne på nyår?
Fyfan. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Orkar inte fälla mer tårar över den killen. Han är trots allt bara en kille..
Svårt att intala sig att allt är över och att aldrig mer se honom men så måste det bli. Även fast de små bitarna jag har kvar av mitt hjärta vill ha honom så är det oförlåtligt.
Man gör inte så. Inte mot en person som har betytt allt.
Inte mot en person man har sagt sig behöva, en person som man inte klarar sig utan. En person man ska vara rädd om. Nej, istället trampar han på mig och skiter i hur jag känner.
Hela tiden har han ljugit. Hela djävla tiden! Och sekunden efter vi har bråkat ringer han henne och den här gången bjuder med henne på en parmiddag. FAN VILKET DJÄVLA SVIN DU ÄR PETER!

2 kommentarer:

Mickan sa...

jag finns ALLTID här!!!! Jag bryr mig och älskar dig så otroligt mycket. Just nu är jag jävligt arg, vill träffa dig snart och bara hålla om dig <3

Anki sa...

Jag älskar dig gumman <3 utan dig hade mitt liv vart skit. Tack för att du alltid finns där. Och för att du alltid vill mig mitt eget bästa.. All min kärlek, all min luft och all min livskraft till dig.