tisdag, december 11, 2007

Skönt att sätta igång igen..

Nu kom jag precis hem från gymmet!
Fy fan vad skönt det var att sätta igång igen.. helt underbart.
Är helt slutkörd i kroppen vilket känns sjukt bra.. Körde mage och armar idag och lite kondition, kan ju behövas.
Snart ska jag iväg och sitta barnvakt med Mickan :) .. inte åt henne utan med henne. Hehe.. ska passa hennes kusiner. Jag som verkligen inte tycker om barn men men :) .. om jag får panikångest så går jag och gosar med hunden bara.
Just nu är jag väldigt trött, ska lägga mig tidigt idag förhoppningsvis.. Ska ju upp djäävla tidigt imorgon. Har ju tattueringstid klockan 08.00 till 11.00 sen bär det av till stan och julhandlingen. Ska suga i mig all julkänsla som jag kan få för det finns inte så mycket av den just nu, är ju fan mer som vår här uppe i Stockholm. Gatorna är alldels torra som när man precis har sopat bort gruset på våren, det är inte speciellt kallt och ingen snö så långt man kan se.
Det är ju hemskt! Vill ha snö och kyla nu.. fast jag har ju ingen vinterjacka kom jag på nu :( .. den har ju blivit alldeles för liten.. om jag sträcker på armarna lite grann så åker jackan upp till armbågen nästan :P hehe.. så jag får nog ta och leta upp en ny.
Juste!! Har ju glömt att skriva att min bil är såld :D .. det känns toppen faktiskt! Var så fruktansvärt trött på att ta hand om den och behöva tänka på vart jag kan åka och inte åka.. den är ju så hemskt låg. Så nu är man 40 000 kronor rikare också :D
Perfekt så här till jul och nyår. Inte för att jag ska spendera dom men man kan ju ta ngr tusen iaf.
Nej nu ska jag titta på något program Mickan har sagt är SKIIIIIIIIT BRAAAAA!!! :D
Let's see...

Inga kommentarer: