fredag, december 21, 2007

Julklappar!

Idag blev jag nästan klar :) så skönt!
Har bara en present kvar och den ska jag köpa imorgon. Sen är julklappsshoppingen över.. såå skönt!!!
Om två timmar är min älskling hos mig vilket kommer bli underbart, längtar så jäkla mkt att det är sjukt. Blir nykär varenda gång <3
Vi kanske ska gå på Cosmonova idag och imorgon blir det att åka in till stan :)
På söndag ska vi köpa julgran och sånt och jag ska slå in alla paket och skriva rim. Vi ska också spela bingolotto som två pensionärer :) haha.. men fan, man kan ju vinna en miljon!!!
Vore ju en sjukt bra julklapp.
Nej nu ska jag sätta igång att klä på mig och fixa håret, tack gode gud att jag fick klipp och färgningstid :) mitt hår är kaos!! Men tyvärr hade dom inte tid förräns efter nyår så det blir den 9:onde januari. Men det blir bra, ska prova att klippa mig hos Toni & Guy. Min frisör slutade ju i våras så sen dess har jag inte klippt mig.. jo en gång, i somras.. men ingenting sen dess. Hatar att gå till nya frisörer som inte vet alls hur man vill ha det.
Men men, jag får hålla tummarna på att det blir bra.

Inga kommentarer: