torsdag, december 20, 2007

Skor <3

Nu har jag varit inne i stan två gånger och handlat julklappar och båda gångerna har jag kommit hem med nya skor till mig själv.
Det går inte att gå runt i stan utan att köpa skor till sig själv. Det är omöjligt!
Idag ska jag in till stan igen och köpa skor till mig själv, men dom ska jag faktiskt få i julklapp!
Igår hittade jag ett par så snygga högklackade skor så jag var bara tvungen att ha dom! Dom är skotsrutiga och sååå grymma :) och förra gången jag var inne blev det självklart ett par nya Converse.. idag ska det bli några högklackade till. Troligtvis pumps! :)

Imorgon är det fredag och då kommer Peter <3 jag läääängtar!!!
Ska bli så mysigt att ha min pojkvän hos mig under jul..
Snart är det nyår också, herregud så överskattat det är.. man MÅSTE dricka, man MÅSTE festa, man MÅSTE ha snygga kläder, man MÅSTE bli full som fan och man MÅSTE må skit dagen efter. Jag hatar sånna där "måste-supa-sig-full" dagar.. så otroligt löjligt.
Men men, man har ju inte direkt något val.

Inga kommentarer: