måndag, december 10, 2007

Så här ser min vecka ut..

Den här veckan är fullspäckad med grejer.. skönt som fan för då blir det fredag mycket fortare!
Imorgon ska jag gå i skolan och sedan åka och jobba, efter jobbet får jag dock se vad jag hittar på.
På onsdag morgon ska jag till tattueraren och sedan in till stan för att julshoppa med Jossan.
På torsdag är det skola och sen direkt efter skolan in till stan igen och julshoppa ännu mer med Jossan :) .. sen ska jag försöka hinna med att färga håret någon av dom dagarna också.
Sen är det ju fredag och det betyder att min älskade pojkvän kommer upp till mig <3 jag håller redan på att sakna ihjäl mig efter honom och det har bara gått 24 timmar sen han åkte.
Sjukt!
På fredag ska vi försöka hinna med att gå på bio men om vi inte hinner så kommer vi nog bara ligga och mysa hela kvällen. Ska gosa sönder dig Peter!!! :D
På lördag är det Marilyn Manson som gäller, vilket jag hoppas kommer bli grymt!
Efter Marilyn Manson ska vi åka hem till min farbror eftersom han fyller 40 och fira honom. Sen blir det hem i något ostadigt tillstånd.. ;)
Rätt som det är så är det fucking djävla söndag igen. Hatar söndagar! Söndagarna ska alltid skilja på mig och Peter.. faan, kan det inte vara helg jämt?
Ska nog komma på något sätt att kedja fast honom i min säng och inte släppa honom förräns jag kan åka med ner till Skåne :) heheh...
Jag är så glad över att du är min pojkvän Peter, du är bäst!
I LOVE YOU!!! <3

Inga kommentarer: