fredag, december 14, 2007

Framsteg..

Ja, idag går det framåt för mig. Så skönt!
Trodde att jag inte ens skulle kunna gå på Manson men nu kan jag det :)
Visserligen måste jag nog byta min ståplats till sittplats men hey!! jag får ju iaf se honom!!
Känns otroligt skönt.
Ska försöka hoppa in i duschen snart och duscha av mig allt det sjuka också och bli en ny fräsh människa.
Igår pratade jag i telefon med Peter hela kvällen och förhoppningsvis kommer det ordna upp sig nu.. för det är ju det jag vill!
Han kommer upp till mig idag och det ska bli så skönt att få en varm och lång kram.
Jag hatar dåliga perioder i förhållanden, man vet ju inte vart man ska ta vägen!
Ska försöka ta mig iväg till Skärholmen idag när mamma och pappa kommit hem så jag kan låna bilen.. och i Skärholmen ska jag fixa en liten överraskning åt Peter :)
Blir nog en hemmakväll för oss ikväll ;) ;) ;)

5 kommentarer:

Anonym sa...

jag såg dig på manson konserten i lördags :) har läst din blogg ett tag, men har varit jättedålig på att kommentera..

men men, :)

Anki sa...

aha där ser man :) .. fan vad kul! vem är du då? :) någon jag vet eller bara någon random?

Anonym sa...

Ne tror inte du vet vem jag är :p Jag bor i Norrköping, de vore ifall du kände någon som gick på Hagagymnasiet sista året på barn & fritid. men är antagligen liite långsökt :)

Anki sa...

Aha.. jo jag känner folk i Norrköping men ingen som går i gymnasiet. Hur kommer det sig att du hittade min lilla blogg då? :D

Anonym sa...

okej :)

tror jag hittade till din blogg genom PA, när jag tittad runt lite där inne :p