onsdag, december 05, 2007

Vilken hund är du?

Jag blev:Jack Russel terrier

Jack russel terriern är en alert och livlig hund. Den kräver uppmärksamhet och har ett stort aktiveringsbehov. Den är lättlärd och lär sig ofta tricks snabbt. Älskar att vara utomhus. Jack Russel terriern är en glad, stolt, lojal och intelligent hund, men den kan också vara mycket envis och lite väl självständig. Jack Russel terriern är mycket hund i liten kropp. Ettrigheten och orädslan gör dem ibland aggressiva mot andra hundar och de drar sig heller inte för att utmana mycket större hundar eftersom de har lite problem med sin egen kroppsuppfattning. Den älskar att arbeta, men det måste vara rolig sysselsättning annars blir det trist och tråkigt något som den kompenserar med att hitta på egna aktiviteter som kanske inte alltid uppskattas av matte och husse.

http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=45926&a=509489&lid=puff_545826&lp

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hoppas att denna eviga väntan inte är alls för lång älskar dig min ankI! Du är mitt allt så fårt jag tänkter på dig så klickar det till i mitt hjärta. Sorligt att jag inte får spendera så mycket tid med dig... Jag hoppas det är värt varenda sekund jag tycker det ! Vet inte hur jag ska beskriva mina känsler för dig tror inte det går älskar dig så ! kyssar din...

Anki sa...

Älskling det pirrar i mig nu <3 du är det finaste jag har!!! Klart att det är värt all väntan för mig med.. räknar nästan minuter tills jag kan vara med dig när jag vill. Mitt hjärta är bara ditt. Jag älskar dig mer än du tror. Kyssar din flickvän.