måndag, december 17, 2007

Uppdatering.

Måndag och bara 1 vecka kvar till julafton. Ska bli väldigt mys!
Synd bara att det inte har kommit någon snö..

Fy fan vad grym Manson var i lördags, riktigt djävla grym!!! Jag verkligen tok gillar att han är så psyko som han är :) .. eller iaf framstår som det! Han är nog världens trevligaste person, om man ändå fick chansen.......
Såg när alla människor fick klämma och känna på honom, damn I wish it was me!! Jag hade iförsig aldrig släppt taget, hade hållt ett stadigt grepp om honom och följt med honom upp på scenen och sprattlat på stolen. Keep on dreamin'...

Jahapp, imorgon är det tisdag och tisdag betyder plugga. Har nämligen 5 djävla provn på onsdag. Har någon hemsk jäkla omprovsdag där jag ska försöka få G på alla proven jag missat. Kul för mig! Hur i hela helvetet ska jag lyckas??! Kan ju lika gärna skriva in mig på ett år till i skolan, varför inte gå ett femte år? Jag verkar ju aldrig komma loss från den där skiten :P
Äh det är inte ens kul..

Nej nu har jag ingenting mer att skriva eller jo det har jag visst, men jag orkar faktiskt inte!
Eller jo!! En sak måste jag nämna, jag fick fan VG+ idag på en hemskrivning i filosofin om "meningen med livet" ... HOLY FUCK VAD GRYM JAG ÄR :D

1 kommentar:

Mickan sa...

Grattis älskling! Vad stolt jag blir över dig. Du är så duktig.
Säg till om jag ska hjälpa dig med något <3