torsdag, december 13, 2007

Jag är sjuk och JA, JAG GNÄLLER!!!

Åh idag skulle jag egentligen ha åkt in till stan med Jossan och julshoppat. Men det är ju bara att glömma :(
Mår skit dåligt.. oj förlåt Peter, jag ska ju inte gnälla men i sånt fall SLUTA LÄS NU!
Igår somnade jag vid 9 och hade värsta feber frossan.. sov så dåligt hela natten, vaknade några gånger och höll på att frysa ihjäl.
Jag hade gärna velat haft någon där som tog hand om mig, som strök mig i håret och pussade mig på kinden.. men den personen som kan göra sånt hade antagligen inte brytt sig. Med tanke på att den personen inte orkar med mig och tycker att jag ska hålla käften och sluta gnälla. Ta tag i det och rycka upp mig (vad fan kan man ta tag i när man är sjuk?) .. Konstigt hur folk resonerar!
Ja ja, jag håller mig till mina vänner som faktiskt tröstar mig just nu. Som ställer upp för mig i vått och torrt! Tack :) jag älskar er!

Jag är jätteoroligt just nu, tänk om jag inte kommer kunna gå på Manson konserten :'( jag kommer gråta blod då. Fan jag vill inget hellre än att gå!!!

Inga kommentarer: