torsdag, december 06, 2007

Ett onödigt men ändå nödvändigt inlägg.

Idag har jag suttit och övat på min tatturings karriär :P haha..
Har suttit och ritat lite på några tattueringar och det blev faktiskt helt okej!
Kom på en ny tattoo jag vill göra också, får se när det blir av..
Snart ska jag åka iväg och jobba lite och sen ska jag träffa min skrutt Mikaela <3
Kärlek!
Imorgon är det skola som gäller, sen hem och lata mig, städa, och vänta..
Vänta på att Peter kommer upp till mig.. men han kommer sent på kvällen så jag får se vad jag hittar på innan.
Hörde något om ngn Guitar Hero kväll :D får se om jag kommer dit! Tycker så synd om alla som är där då bara med tanke på att jag fuckin' owns på att spela Guitar Hero :) .. haha, skryt skryt!!
Åh jag är hungrig men jag orkar inte göra något att äta, jag väntar tills middagen istället..

I helgen ska jag julpynta och julhandla lite.. har inte ens satt igång med julklapparna. Dags att börja nu! Sen ska jag mysa massa med Peter också.. jag längtar efter hans kyssar!

Inga kommentarer: