torsdag, september 20, 2007

Vill ha.

Idag är en sån där dag då jag bara vill att ngt nytt ska hända.
Jag vill göra ngt nytt, köpa ngt nytt eller få ngt nytt.
Vill ha ett par nya Converse, vill göra en ny tatuering, en ny piercing, en ny frisyr, få en ny hund, en ny bil, nya kläder.. en jäkla massa... bara något!
Är trött på vardagen och behöver något som piggar upp. Ett par nya skor är otroligt lockande!!
Men jag ska försöka hålla mig i skinnet. Jag och mamma ska ju in till stan nästnästa vecka och shoppa :) .. men jag måste unna mig något innan.
Ska ju till Hector och kika in min nya tattoo på måndag, men den lär ju inte bli gjord på ett tag. Kanske slår till på en annan tidigare? Funderar på att göra ngt med stjärnor på armen, men jag vet inte vad än.
Dumma vardag! Inget nytt händer ju.

Inga kommentarer: