torsdag, september 20, 2007

Läxor?!

Har precis gjort en väldigt jobbig svenska läxa på 2 sidor!
Hade glömt bort hur jäkla ansträngande och jobbigt det är att göra läxor seriöst.. shit!
Är helt slut i huvudet nu, haha.. Kul att veta att jag måste plugga ännu mer ikväll. JIPPIE!!
Jag hade ju verkligen inte hellre legat i sängen, tittat på idol och pussat på Peter (som inte ens är här, men ändå)...
Nej nej, för jag älskar att göra läxor och att slita hela dagen efter skolan. Notera min ironi.
Hela min helg kommer gå ut på att plugga, plugga, plugga, plugga och..... PLUGGA!
Lucky me.
Men men, nu till något roligare, imorgon har vi spex foto.
Vi ska vara militärer (?) hur kul nu det är men ändå. Man får ju klä ut sig och för en gångs skull gå smutsig och lerig i skolan. Tråkigt som satan bara att man inte får använda sig av några vapen. Inte ens vattenpistoler, vilket skämt!

Vill skriva en liten påminnelse till mig själv;
people are strange!

Inga kommentarer: