lördag, september 22, 2007

Mycket att göra men ingen ork.

Ett måste i mitt liv;
köp en GPS!

Ett annat måste för tillfället är att piggna till. Är otrolig seg i starten idag.
Imorse gick jag motsträvigt upp och käkade frukost, drack varm oboy då jag har värsta whiskey-rösten idag!
Vid halv ett tiden tog jag mitt täcke med mig ner till soffan och la mig och tittade på en film.
Tog en paus mitt i filmen för att knata iväg till affären och prata lite i telefon.
Hem igen och fortsätta titta. Nu tog den nyligen slut och allt jag orkat gjort är att gå upp hit till datorn, satt på lite musik och dragit på mig ett par mysbyxor.
Klockan är nu snart 3 och jag måste städa, tvätta, laga mat, bada, göra mig i ordning, plugga och göra en jäkla massa annat idag. Otroligt jobbigt! Vart ska jag få kraften ifrån?
Typiskt mig att skjuta upp allt till sista stund så på måndag sitter jag väl där, har inte läst en enda sida på mina läxor. På tisdag när jag ska packa står jag där med skitiga kläder. Starkt jobbat Anki!
Nej jag ska rycka mig i kragen, sparka mig i rumpan och få fart på mig själv.......
..... om ett tag iaf......

Inga kommentarer: