måndag, september 03, 2007

Skit måndag!!!

Idag är det skit-måndag.. världens värsta måndag på ett bra tag!
Hela dagen förstördes då jag upptäckte att jag hade försovit mig och fick tillslut rusa upp från sängen, faan..
Dålig hår dag dessutom!
Iväg till skolan och jag tänkte för att spara in lite tid ta bilen till tåget. När jag kom dit upptäcker jag att det inte finns en enda parkeringsplats, DAMN YOU!!
Plocka upp Jossan och vi tankade i en hundring i bilen och körde iväg till skolan.
Gjorde vårat arbete i Internationella Ekonomin och sedan hade vi en lektion.
Efter den lektionen skulle vi kolla om det fortf fanns biljetter till derbyt ikväll, men icke!
Inte en enda djävla biljett.. jag som hade lovat!
Vid det laget var jag allmänt deppig men tänkte då boka biljetter till Manson, men nej inte det heller.. ståplatserna är fullbokade. Fan fan fan!!
Nu sitter jag fortf i skolan på Jossans djävla multimedia lektion för att jag inte orkar ta mig hem, haha.. så lat.. har ju dessutom bilen här men det verkar jobbigt att behöva gasa och växla!
Vi har iaf bokat biljetter till Black Sheep ikväll :D ska bli djäävligt kul att se den, bara den inte är för läskig. Då kommer jag inte kunna sova eftersom Peter inte är här hos mig längre :'(
Jag saknar honom oändligt mkt.. känner mig inte hel när han inte är hos mig eller jag hos honom.
Skolan förstör för mig, annars hade jag kunnat åkt ner när jag ville..
En positiv sak i allt det negativa är att den här veckan blir jäkligt slapp i skolan då vi knappt har några lektioner. Skönt!

Inga kommentarer: