måndag, september 10, 2007

En måndag.

Idag har det varit full rulle!
Gick upp 06.15 för att göra mig klar till skolan som jag var i ända tills klockan 15.30. Lång dag men det bestod av en håltimme på 2 ½ timme också.
Då passade jag, Jossan och Annica på att åka till Tumba Tattoo och jag och Jossan lämnade in en idé på våra tattueringar. Skit grymt!
Efter skolan träffade jag Mickan och efter många om och men kom vi äntligen iväg på lite träning. Cyklade och tog en skön promenad i höstregnet.
Efter det åkte vi hem och käkade och sedan kom Jenny och Lisa över :) .. myspys!
Nu sitter jag här hemma, försökte ringa Peter men den skitungen svarar ju inte i telefonen. Han har säkert somnat och vägrar att vakna. Ass ;)
Jag vill ju höra hans röst innan jag somnar.
Imorgon är jag ledig från skolan så då ska jag och Jossan åka till min mormor och morfar och måla lite grann. Ska bli kul. Sen blir det väl gym som vanligt och kanske träffa Richard också.

Men dumma Peter svara!!!!! :D

3 kommentarer:

Anonym sa...

Till och med mamma tyckte att idén på tatueringarna var cool! :D

Anki sa...

FYFAN :D jag trillade precis av stolen och fick kippa efter andan. Driver du?! :D Bäst på länge!!

Anonym sa...

haha! nej jag driver inte! så djävla bra! :D