torsdag, september 06, 2007

I'm such a mess.

Fan vad skönt det vore att bara åka bort ett tag..
Jag orkar inte med vardagen!! Får panik.
(It's allright, it's allright..)

Since I'm so broken down, why don't you fix me?


Jag vill åka iväg till landet med Mickan. Nu nu nu. Bort bort bort!
Hon och jag. Vi två. Som förr. Jag saknar dig enormt.
Du är min allra bästa vän som jag har känt sen jag var 4 år, jag lämnar dig inte för något i världen. Du och jag mot världen..
Mikaela, bästa vän, jag älskar dig.

Det här är en sån där natt när jag sitter uppe hela natten, lyssnar på musik och gör absolut inget alls. Låter tankarna sväva iväg dit dom vill medans jag frånvarande sitter och nynnar med till någon halv deppig låt.
Just nu Metallica - Tuesday's gone.

Train, roll on
On down the line
Won't you, please, take me far
Far away
Now I feel the wind blow
Outside my door, and
I'm leaving my woman at home
And I don't know, where I'm going
I just want to be, left alone
When this train ends, I'll try again, ooh
I'm leaving my woman at home
My baby's gone
Train, roll on, many miles from my home see I'm
I'm riding my blues babe, blues away, yeah
Well Tuesday you see, ooh, she had to be free, yeah
But somehow I've got to, to carry on

Jag kanske borde lägga mig i sängen nu, krypa ner under täcket, krama om mina kuddar, tänka på något kul, sätta på en film och somna efter ett tag.
..As if..
Kommer ligga där, likt en barn som längtar till jul, och tänka på Peter. Tänka på hur mycket jag saknar honom, på hur gärna jag vill till honom, på hur sjukt kär jag är i honom och bara på hur mycket den människan betyder för mig. Avståndet gör mig galen. Fuckin' insane!!
Den här känslan jag känner i bröstet så fort jag inte är med honom är äcklig, äcklig, äcklig!! Äcklig för att den gör mig ledsen, den får mig att sakna någon så mkt att hjärtat går i bitar.
I just wanted to hold you in my arms..


Äsch, hej då.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kolla in min blogg, har skrivit där istället för här. <3
/mickan

Anki sa...

Jag tittade din blogg men hittade inget :S .. vad syftade du på snuttrumpan? :D

Anonym sa...

Meh, läs inlägget "depp" så hittar du! :)
Puss baby