fredag, september 07, 2007

Dags för snygg.

Nu är det dags för mig att börja göra mig i ordning för kvällen.
Har köpt en ny outfit och precis tagit en helande dusch, så jag är snart på g för en kväll på Candy.
Mitt största problem är vad jag ska ha för skor, det har jag inte valt ut än?! Hmm.. får nog bli stövlar med tanke på att jag ska ha kjol.
Ska bli kul att jobba för första kvällen på Candy och jag tror det kommer kännas riktigt bra.
Hoppas det kommer mkt folk :)

Känns bara så jäkla tråkigt att jag har gjort min pojkvän orolig från förra helgen.. det verkar inte ha släppt än och det känns jobbigt för mig att tänka på att han är orolig över vad jag gör på jobbet. Jag vill att han ska lita på mig till 110% då jag ALDRIG skulle såra honom. Finns inte en chans på miljonen. Men hur får man en människa att lita på än? Jag har svårt själv för att lita på folk men just nu känns det bara djävligt surt att min pojkvän inte kan lita på mig :'(
Faan..
Jag kan inte göra så mkt mer än att verkligen be honom att lita på mig och hoppas på att han gör det, för jag själv vet att jag inte kommer såra honom på något sätt.

...
My life with you means everything
So I won't give up that easily
I'll blow it away, blow it away
Can we make this something good?
Cause it's all misunderstood...
...


Nej dags för mig att platta håret och välja vilken överdel jag ska använda.
Puss och kram.

Inga kommentarer: