tisdag, september 04, 2007

...gets high tonight..

Usch vilket väder det är. Regn och åska, på ett sätt är det mysigt med inte när man sitter ensam själv här hemma och har absolut inget att göra eftersom alla andra är i skolan eller jobbar.
Om 2 timmar ska jag också iväg och jobba, ska städa på Pauli. Kul jul..
Jag borde skaffa mig ett extra jobb, hatar att känna att man inte har mkt pengar att leva på! Speciellt nu när det är så mkt framöver.
Måste betala räkningar, måste betala bensin, jag måste kunna leva, jag vill kunna åka ner till Peter ofta och dessutom ska jag iväg till Västerås sista helgen i September och helgen efter det upp till Rättvik. Där går det pengar kan jag ju lova..
Ska ta tag i det här! Men jag vet inte riktigt hur..

Lay it down, come and lay it down tonight...

Imorgon ska jag och Jossan iaf jobba hos min mormor och morfar, då kan jag tjäna ihop lite pengar till min mobil räkning iaf. Bra det då den är sky hög!
Djävlar vad det åskar! Hur skönt vore det inte att ha Peter här hos mig och lägga sig i sängen och titta på en dålig film? Ååh det vore helt underbart!! Krypa ner under mitt dun täcke, bulla upp alla kuddarna och öppna fönstret på glänt så man hör hur regnet smattrar och åskan dundrar, sen bara ligga och mysa, hålla om varandra och pussas under den tråkiga filmens gång.
Jag hatar att inte kunna vara med honom när jag än vill. Fan vad jag hatar det!!
Det är minst 50 mil emellan oss och det är inget man gärna åker fram och tillbaka på en dag.

How long will I slide, seperate my side...
I don't believe it's bad.. slit my throat it's all I ever!


Nu ringde min söta Peter mig precis :) .. så skönt att höra hans röst!
Frågan är om jag ska gå ner och laga något att äta? Jag är egentligen inte speciellt hungrig men det börjar ju bli dags för lunch, eller ja.. det var väl dags för lunch för länge sen egentligen.
Gah vad ska jag hitta på tills jag ska åka iväg och jobba? Får fortsätta spela mitt Guitar Hero, måste bli kung på det! Jag och Jossan satt inne på you tube igår och tittade på folk som ägde på Guitar Hero, jag kände mig som en nybörjare när jag såg dom. Och jag som egentligen är riktigt grym!! Men nu måste jag lära mig att bli lika bra och sen skicka in en film på en liten brud som står och rockar arslet av dom!!! :D
Nej nu ska jag sluta ordbajsa. Rock off...

I will not leave a letter nothing at all...

Inga kommentarer: