tisdag, september 18, 2007

Bloggtorka

Idag fyller min pappa år :) Grattis!!
Känner att jag inte har så mkt vettigt att skriva idag men upptäckte precis att jag har haft en rejäl bloggtorka! Fy skam.
Idag körde vi Jackass i skolan, var ruskigt djävla kul.
Jag fick gå runt med en lång djävla bit toapapper under min sko, fick ta emot rejäla smällar av en nyckelknippa på mina händer samt gå in på en lektion, fram till en okänd lärare och ge henne en stor fet kram.
:D haha.. det var as kul!
Sara fick snorta salt och skrika djävligt högt i biblioteket och lite annat :)
Jossan spydde och hon fick också ta emot ngr smällar.
Annika fick ta emot rejäla örfilar och lite mer smällar ;)
Sånt som händer när man har håltimmar.

Om 1 vecka åker jag ner till min söta pojkvän och ska stanna där i 6 dagar :D kommer bli så djävla mys! Har laddat upp inför tågresan med ngr filmer, Jackass boxen samt Dirty Sanchez.. så den tiden borde ju gå fort.
I MISS HIM ALREADY!!

Btw, kom och festa järnet på Candy i helgen. Bra djävla drag ska det vara!! :)
Carro fyller ju 18 också, congratz ^^

Inga kommentarer: