fredag, augusti 03, 2007

Varför är det alltid så svårt att komma på en rubrik?

Jag hatar att sakna dig! Come on, come on, come on, come on...

Egentligen borde jag ta tag i mitt liv istället för att sitta här och skriva om det. Men vart finns min ork?
Borde packa upp min packning, städa mina rum, tvätta mina kläder och börja jobba.. men nej.. jag sitter här hellre. I mitt rum, segar framför datorn, lyssnar på The Doors och bara skjuter upp allt jag borde göra. People are strange..
Igår blev min tatuering äntligen!! klar. Helt underbart. Nu ska jag faktiskt inte tatuera mig på ett tag. Eller ja, tills hösten iaf. Då ska jag göra en på smalbenet.
Snart ska jag pierca Christina också ;) är ju något nervös!! Men det går nog bra och det kommer ju bli as snyggt så.

Imorgon är det utgång som gäller, men för vilka pengar då? Haha.. ja ja, det löser sig säkert.
Nej dags för mig att hitta på ngt. Ska väl försöka börja packa upp min packning.. woho!! I'm the luckiest girl in the world..

The future's uncertain, and death is always near...

Inga kommentarer: