onsdag, augusti 08, 2007

:D

Femton band/artister du har sett live:

- Red Hot Chili Peppers

- Metallica

- In Flames

- Mando Diao

- Arctic Monkeys

- Slipknot

- The Who

- Muse

- My Chemical Romance

- Europe

- Queens Of The Stone Age

- Beastie Boys

- The Sounds

- The Flaming Lips

- GES

Tio av dina favoritband/artister just nu:

- Red Hot Chili Peppers

- Arctic Monkeys

- The Doors

- System Of A Down

- Avenged Sevenfold

- My Chemical Romance

- Killswitch Engage

- Stone Sour

- Muse

- Mando Diao

Nio saker du ser fram emot:

- 9/8 Peter kommer <3

- 23/8 Red Hot Chili Peppers Live i Glasgow med brorsan

- Pengar!!!

- Min nya mobil

- Att flytta ner till Skåne om 10 månader

- Få min nya hund

- Frukost :)

- Killswitch Engage konserten

- Färga håret

Sex saker du rör varje dag:

- Mobilen

- Håret

- Min bögslunga

- Min kropp ;)

- Tandborsten

- Mat

Fem saker du gör varje dag:

- Sover

- Tänker på Peter

- Lyssnar på musik

- Pratar med Mickan

- Tränar

Fyra personer du vill spendera mer tid med:

- Mickan <3

- Peter

- Micke

- Jessie

Tre filmer du kan se om och om igen:

- Ice Age

- Pirates of the Caribbean

- Skönheten och odjuret

Två saker du har på dig dagligen:

- Roskilde bandet

- Mina smycken och piercingar

2 kommentarer:

Mickan sa...

Saknar dig min älskling! <3
Idag kommer Peter till dig :) Är så otroligt glad för din skull!!!

Anonym sa...

Snuttunge!! Jag saknar dig!! Har försökt ringa dig men jag kommer inte fram :S .. ring mig när du slutat!! Fortsätte ringa dig för jag och Peter ska in till stan.. kanske kan ses??? <3