onsdag, augusti 22, 2007

Glasgow om några timmar!!

Om några timmar bär det av till Glasgow med brorsan. Kommer bli så jäkla roligt!!
Imorgon ska vi se Red Hot Chili Peppers :) kan knappt vänta!
Kommer bli så lycklig när jag får se dom live igen.. bäst i hela världen.
Jag borde faktiskt sätta igång och packa nu samt göra mig i ordning men jag måste fixa med min nya mobil först.. man måste ju tydligen installera telefonen till datorn. Fattar ingenting av elektronik!

Igår drog skolan igång också, känns riktigt surt. Men schemat är inte så jäkla jobbigt faktiskt.
Trodde det skulle bli värre, skönt att man går i en slappis skola och djäääävligt skönt att det är sista året, äntligen!!
Nästa onsdag ska vi till Gröna Lund med klassen.. känns som att det inte kommer bli mycket åkandes utan mest drickandes :)

JAG SAKNAR IHJÄL MIG EFTER PETER!!!
Fan vad jag vill ha honom här hos mig. Saknar hans kyssar och hans närhet på natten :'(
Sjukt svårt att somna utan honom nu när man hade vant sig.
Bara att hålla ut tills nästa gång vi ses vilket jag hoppas blir väldigt snart.

Gaah, jag är faktiskt lite nervös nu för att åka snart. Är ju så sjukligt flygrädd.
Men det bara måste gå bra. Kul om jag störtar innan jag ens sett Red Hot.. lyckat det vore.
Men jag får intala mig själv det alla andra försöker intala mig; att flyg är det säkraste sättet att färdas på, att dom inte störtar, att det inte kan hända ngt och bla bla bla...
Cross my fingers.

Inga kommentarer: