tisdag, augusti 28, 2007

Fullt ös - medvetslös.

Idag har jag haft mycket på gång.
Skolan först, inte så jobbigt men en håltimme på 2 timmar mitt i allt.. började 9:30 och slutade 13:30. Direkt efter det åkte jag och plockade upp mamma från hennes jobb.
På vägen till henne så var det en djävla galning som höll på att köra rätt in i mig så jag fick veja på motorvägen, kunde slutat riktigt illa! Djävla idiot!!!!!
När jag väl kom fram till mamma så bar det av till Nacka, till mormor och morfar. Jobbade i 2 timmar där med att måla deras hus i storm! Shit vad det blåste.. höll fan på att blåsa bort.
Efter det var jag väldigt frusen så då bastade vi lite och sedan käkade vi middag.
Klockan halv 7 åkte vi därifrån för att åka till Coop och handla mat grejer till mig.
Var hemma runt 8 men inte fick man ta det lugnt då, direkt iväg till gymmet. Körde på bra som fan!
Och nu är jag hemma.. klockan halv 10.. har precis käkat en banan och känner mig djävligt medvetslös, heelt slut körd. Kommer somna gott inatt!
Det enda som saknas nu är en puss från Peter och lite mysigt sovsällskap från honom :)
Men det får jag vänta på tills på fredag.. saknar honom sjukligt mkt! <3
Hjälp mina ögon faller snart ihop.. ska lägga mig tidigt ikväll, kanske redan nu? Titta på lite TV... MEN NEJ, JUSTE!! Min TV är sönder :(

Inga kommentarer: