fredag, augusti 31, 2007

Äntligen helg.

Gaah hata när det inte går som man vill. Hade precis skrivt ett långt inlägg som just precis försvann. Jag avskyr datorer.
Men iaf.. favorit i repris :S

Nu har en hel vecka gått i skolan och det är dags för lite helg. Så skönt!
Men min helg är ändå ganska fullspäckad men enbart av roliga grejer :D
Om 1 timme bär det av in till stan för att käka middag med Jossan och hennes mamma, mys!
Efter det ska jag och Jossan till Café Opera på någon stylist grej, så det blir jäkligt kul.
Vid 22.00 kommer PETER!!! :D :D :D .. så då ska jag möta upp honom i stan för att sedan åka hem till mig och mysa. Ååh längtar så efter honom!
Imorgon ska jag krama ihjäl honom för att sedan ha förkrök hemma hos mig som sedan rör sig in mot krogen.. får se vart vi hamnar, troligtvis blir det väl Anchor men måste förbi Candy en sväng också.
Sen på söndag blir det till att ligga bakfull och sen iväg och träna. Fram emot kvällen måste jag säga hej då till Peter också :'(
Fuck Skåne. Fuck Sthlm. Fuck avstånd!!!
Men får iaf spendera en hel helg med min underbara pojkvän.
Har saknat honom som fan och kan knappt vänta till att få se honom igen.

En annan person som är väldigt saknad är MIKAELA!!!!!!!!!!!!!!!
JAG DÖÖR UTAN DIG. VART ÄR DU?!!?!!! :'( <3

Inga kommentarer: