måndag, augusti 06, 2007

Måndag kväll.

Idag känner jag mig på G igen!
Har faktiskt jobbat idag, inte speciellt mkt men iaf.. sen tog jag även tag i min träning igen och gick till gymmet.
Dags att sätta igång nu igen, 5 dagar i veckan som förr. Har ju haft ett dumt uppehåll på 1 månad nu och idag fick jag panik när jag märkte hur mkt jag har tappat!!
Det är sjukt att det tar så lång tid att bygga upp lite muskler när dom kan försvinna så sjukligt snabbt. Men men, bara att ge järnet!
På kvällen satt jag hemma hos Mickan med hon själv såklart samt Jenny och Malin.
Väldigt mysigt! <3
Satt och pratade skit och drack te.
Nu är det inte så långt kvar tills Peter kommer upp :D längtar så sjukt mkt. Bara 3 dagar kvar!!
Kommer bara dö när han åker ner igen :( för då vet jag inte när vi kan ses igen.
Jag åker ju till England snart så jag kommer inte kunna komma ner innan och när jag kommer hem har skolan dragit igång igen. Sucks!
Tittade på lägenheter i Kristianstad igår, hittade ngr som var helt okej :) SJUKT billigt är det iaf!! Ett helt radhus för 350 000. Det är fan ingenting!
Men skulle känna mig ganska ensam i ett radhus så det får bli en lägenhet ändå.
Nu är klockan 23:00, det betyder Scrubs!!! Det betyder dags för mig att gå ifrån datorn.

Inga kommentarer: