tisdag, augusti 14, 2007

Ett måste innan jag dör..

Varför återkommer alltid denna dröm?
Den är lika underbar som den är hemsk, hemskt jobbig, deprimerande och fördjävlig.
Inatt drömde jag om dig igen. Gjorde det för 3 veckor sen också.
Inatt var den dock inte lika verklig som sist, men fortfarande kände jag din närhet. Jag kände att du var här. Jag kände mig ensam när jag vaknade.
Det gör mig så deprimerad att vakna ifrån dig för jag vet att det inte finns en chans på miljonen att det som händer i drömmen skulle hända i det verkliga livet.
Anthony Kiedis, you make me fuckin' crazy!!! WILL YOU FUCKIN' MARRY ME?!

För 3 veckor sen var jag säker på att du var där, att allt hade hänt. Jag blev fan rädd för mig själv.
Jag drömde att jag och Jossan var på SMASK (Svenska Musikhögskolans Akademiska Song Cåntest). Vi skulle precis sätta oss på våra platser när Jossan viskar till mig att Anthony Kiedis sitter bakom min plats, precis bakom. Snacka om att jag svävade på moln.
Jag satt mig ner och efter några minuter kände jag hur han började smeka mig på ryggen. Jag rös och vände mig om och han viskade något i mitt öra och sedan kysstes vi. Det var sjukt!
Efter SMASK följde jag med honom till hans hotellrum här i Sverige. Vi kysstes hela tiden och gick och höll varandra i handen. När vi kom fram så gick Anthony och la sig i sängen och väntade på mig medans jag skulle gå på toaletten och pudra näsan ;)
När jag står inne på hans toalett hör jag plötsligt röster, det var min mammas röst och en barndomsväns röst. Dom var där för att se till att jag såg tillräckligt bra ut för att gå upp till honom igen.
Efter att ha suttit där och pratat med dom ett tag fick jag panik för att jag hade varit borta från Anthony i säkert 15 minuter. Där med vaknar jag från min dröm men jag tror fortfarande att det är på riktigt. Så jag reser mig upp från sängen och tänker för mig själv att jag måste ha somnat ifrån honom, blir skit arg på mig själv och fattar inte hur fan jag kunde somna ifrån min största kärlek Anthony. Börjar gå några steg då jag upptäcker att jag är hemma. Mitt hjärta dog!
Dagen efter den drömmen så läste jag lite i hans bok, om en tjej han träffade förut och blev lite kär i, då slog mig tanken att "vafan, det där har han ju gjort med mig?!!". Drömmen kändes så verklig i flera dagar efter.

Inatt drömde jag om honom igen. Dock förstod jag att det bara var en djävla dröm när jag vaknade.
Jag drömde att det var min födelsedag, hela släkten var där samt några vänner. Jag var överlycklig då jag visste att en överraskning skulle hända. Min familj hade ordnat något jag aldrig skulle kunna tacka dom för hade dom sagt. Helt plötsligt när jag gick omkring ute på min tomt ser jag Anthony gå upp för min trappa. Jag trillade nästan baklänges, jag trodde inte mina ögon. Anthony var på väg mot mig. Han kramade mig hårt när han äntligen kom fram till mig.
Jag tillbringade hela dagen och kvällen med honom. Var helt all over him och han gillade det. Sedan ville mamma att vi skulle ta kort på mig och Anthony så jag skulle kunna minnas den här stunden för evigt. Vi tog flera kort när vi kysstes, när han bar mig och när jag satt i hans knä.
När Anthony säger att vi ska ta ett kort som om vi precis har gift oss och ska leva tillsammans hela livet så vaknar jag. Jag höll på att döda mig själv från att ha vaknat från den drömmen!

Visst, jag låter som en idiot som går och kärar ner mig i en artist. En kändis som inte skulle ägna en sekund åt mig egentligen. Men vad ska man göra åt saken? Han är min gud!
Han är ett måste innan jag dör..
Nu är det bara 8 dagar kvar tills jag åker till Glasgow med brorsan min för att se RHCP live ännu en gång :) .. kommer bli underbart!
Har sett RHCP 2 ggr redan under ett halvår och nu blir det tredje gången.
Och alla vet ju en sak säkert, tredje gången gillt? ;)

1 kommentar:

Mickan sa...

Jaha? Och jag som trodde hela detta inlägg skulle handla om mig?! Att jag var ett måste innan du dör ? ;)
Men va fel man kan ha :O
Miss you my love <3