söndag, augusti 26, 2007

Söndag kväll..

Idag har vart en hyffsat jobbig dag.. började med att jag blev väckt av mammas och pappas kompis som ringde mig (?) på "morgonen" .. inte en aning om varför han ringde till min mobil, minns inte vad han sa heller då jag ALLTID pratar i sömnen i telefon när jag blir väckt.
Jag kravlade iaf upp mig då och käkade en snabb frukost för att sen springa över till Mickan.
Snackade lite skit med Mickan och Angela och sen vid halv 3 gick jag hem för att åka till jobbet.
Drygt som fan!
Efter jobbet åkte jag och handlade färg med mamma för vi ska göra i ordning mitt smink/garderob/slapp rum i veckan.
När jag kom hem var det bara att säga igång och städa mitt rum som såg ut som ett rent helvete.
Det tog mig 2 timmar att få det till normalt tillstånd igen.
Käkade lite och sen åkte jag till Richard för att äntligen få en lugnt stund. Vi tittade på Fantastic Four som faktiskt var ganska bra :D
Kom nyligen hem och tog mig en snabb och otroligt jobbig dusch.
Nu sitter jag här, sneglar på Scrubs, tänker på Peter och önskar att jag verkligen inte ska behöva gå upp klockan 06.00 imorgon. Det är ju sjukligt tidigt.
Är trött på skolan redan och har bara gått 2 dagar, starkt jobbat!
Imorgon har jag desutom bild på morgonen, hur kan man placera en bild lektion klockan 08.00 på morgonen? Man är ju fruktansvärt kreativ då...
Hmm, heey vad ska jag rita?? En säng kanske!!!
Nej, nu ska jag snart ta och ringa Peter och säga god natt och sedan somna och vakna upp till en ny stressig och jobbig dag. Woho för vardagen!!!

Inga kommentarer: