onsdag, augusti 22, 2007

Time to go..

Nu ska jag åka hemifrån om 10 minuter. Jag börjar bli rejält nervös nu!
Helvetes flygplan.. varför är jag så rädd för att flyga?
Tänkte strunta i att ta mina piller jag måste ta innan jag flyger men jag börjar ångra mig nu. Jag måste nog ta ett.
Ska ringa Peter innan så jag får höra hans röst och lugna ner mig lite.
Alltså jag saknar den människan så mkt att jag inte vet vart jag ska ta vägen, hur fan är det möjligt att sakna någon så mkt?! Sjukt.
Jag är så kär!

Åh nu ringde min andra snuttmänniska - Mickan!! Fan vad jag älskar den personen.
Hon lyckades faktiskt lugna ner mig på 2 minuter. Tack gumman.
Vi ses på fredag, mys kväll för dig och mig.

Nu skriker dom på mig där nere... Måste gå! .. .... måste kissa först ju...
gaah!!!

Inga kommentarer: