söndag, augusti 05, 2007

Dagen efter dagen före.

Idag är en av de jobbigaste dagarna i mitt liv.
Jag är så bakfull från gårdagen så det är sjukt. Skulle verkligen bara vilja ligga ner i sängen hela dagen och titta på dåliga filmer, men icke!! Vad tror ni händer när man vaknar upp på morgonen idag?
Jo självklart har jag fått urinvägsinfektion och måste springa på toaletten en gång i minuten.
Det är hemskt!!!
Jag som skulle jobba lite hemma idag, men det går inte.. jag springer verkligen ordagrant på toaletten en gång i minuten och det gör ont!

Jaja. Nu är Mickan på väg till mig :) .. ska bli mys att träffa henne igen. Saknar henne så fort jag inte är med henne.
Finns en annan person jag saknar väldigt mkt också och det är Peter!!!!!
Fan vad jag hatar att han bor där nere och jag här uppe. Jag hatar ännu mer att ingen av oss kan flytta. Men han kommer upp till mig på torsdag iaf :) .. då ska jag knyta fast honom i mitt rum och aldrig låta honom åka hem igen.
Min Peter...

Inga kommentarer: